lunes, 12 de noviembre de 2007

avui faig 32 anys

Si amics! Avui es la meva onomastica Ohyeah! faig 32 anys
Estic content de tot el que he fet durant aquest temps. Sempre hi ha alts i baixos pero..que es sino la vida. La gracia de tot es tenir mometnde pujada i baixada per gaudir de tot plegat. Treballar, estar amb la familia i elst eus i sobretot...no para quiet ni un instant! Es fantastic. Gracies als meus pares i a la meva familia he tingut la oportunita de fer coses increibles, coses meravellses que segurament mlta gent no ha fet. I espero seguir gaudin t de totes ells molt mes temps. mentrre el cos i l ament aguantin. Els amics sempre son claus en tota menad e vida. En la meva no han esta diferents. I per descomptat la parella es vital per donar-te ales a fer tot allo que vols. Ara tinc unes ales molt amples, unes ales que em donen una energia fantastica, com mai havia tingut. Una meravella.
celebrare el meu aniversari amb un soparillo amb els amics i familia congolenya que tant em cuiden ( eisn cuidem). Sempre es bo fer-ho. Cad ainstant es irrepetible: a la feina, al camp, a la ciutat, sol o en companyia...al final suposo que ningu posara el meu cor en una balanca ni haure de creuar un mar imaginari fins els sol com els Egipcis (gracies mare pel viatge del 2005!). nom'es espero poder seguir vivint intansament, com treure el cap per la finestra d'un cotxe quan el vent et colpeja la cara amb foca i et fa sentir que et mous..aixo es el que vull seguir fent...Moviment!!!
GRacies a tots!!

3 comentarios:

AlfVQ dijo...

mierda nen, tenía apuntado decirte felicidades etc etc pero ya son casi las 10 de la noche y lo hago ahora (dentro del día, eso sí).
Qué bonito lo que has escrito, sí señor, y qué razón tienes; lo que no he entendido muy bien es eso de que si asomas la cabeza por la ventanilla te golpea una foca... en fin, ya me lo contarás.
MOLTES FELICITATS NOI I FINS AVIAT!

Anónimo dijo...

Et felicito, no només pel teu aniversari (q va ser ahir pr q ja et vaig enviar un mail) sinó pel moment que estàs visquent, i pel teu blog, que fa q els q estem lluny puguem seguir-te :D

Anónimo dijo...

Molt be, sembla que estem visquent l'aventura al Congo. Felicitats!! endavant. clara